Monday, January 4, 2010

Some new year SMS

I would like to share some interesting SMS received during new year 2010 :D Enjoy

1) This has been around for years, but I still think this is nice
Goodbye 2009
. ' 12 ' .
9 ! 3
. ' 6 ' .

Welcome 2010
Happy new year and all the best.

2)
2010新概念
一个中心:
一切以健康为中心
二个基本:
遇事让一点
烦事看开一点
三个忘记
忘记年龄·
忘记过去
忘记恩怨
四个拥有:
无论你有多弱或多强,一定要拥有一个真正爱你的人
拥有知心的朋友
拥有向上的事业
拥有温暖的住所
五个要:
要唱,要跳,要喜,要笑,要乐
六个不能:
不能饿了才吃
不能渴了才喝
不能睏了才睡
不能累了才歇
不能病了才检查
不能老了再后悔

3)
,///,
(';')
(o)(o)
See my hair so messy?

,///,
('o')
(o)(o)
Coz I rush all the way two say Happy New Year 2010.
May your life will with joy and happiness


4) 押韵的祝福语
清水流,小鱼游
忘掉2009忧和愁
微风吹,雪花飞
迎接2010笑微微
朋友心,如我心
祝你2010最开心
天有情,地有情
祝你天天好心情

5)圣诞节是收到的。
我呢,本来想提前送你一份很特别又可爱兼漂亮的圣诞礼物
那只呢。。



那个气人的本邮差啊,



叫我不要坐在邮筒里哦,



唉,



害我不能将可爱兼得意的我送给你啦,



哈哈。。。




圣诞快乐哦。

No comments: